Monday, February 7, 2011

kisah sbagai student baru!!


ari tok genap 20 ari aku bergelar peljr harian....x ku sangka masa brlalu ngan pantas dan x ku sangka detik2 pelajar baru akan berulang agik lm idup akue...hehe:) btw ng bez skolah yar....pwen2 pun ramah2 jak....ckgu pun sporting... bak kata orang s0 far so g00d ar!! although aku student baru x da yang cuba2 mok buli...hehe:) tp ku nak share lar kisah aku d minggu prtama skolah baruku.....tyme yar ari khamis,ckgu Hezlyn paksa aku ikut team bola jaring...aku pergi jak lar ngan miak sekampung ngan aku nina.....:) mula2 ku rasa x mok main jak p bla dah dpaksa-pksa main juak ku tek....bila tyme mk org dah nak plang tba2 da mbiak owmpuan jlan skali nagn mk org ....klaka2 lar tek...ermmm pasyar aku terkejut glak bila nya mdah" KTK2 MNTAK BOW TPON LOK" nina cam nak mdah something jak ngan aku p aku x pham....ewh2 btemu gk ngan prince charming aku...nya geleng2 palak ngan aku and mukanya pun cam eran ngan aku....yar mbiak ompuan yar tek gk klaka ngan kwn nya tek...bok nina pdah boh bwik bow tpon ngan nya...nya LESBIAN....tkejut glak2..omg!!! nasib baik...smpei knek tok mbiak yar masih gk kaco p ku dah tauk...and da lar dgr ckit2 crita kisah owmpuan yar tek...gelik bha...............................:) 
sepanjang 20 ari ku jadi plajar harian tok pahit manis jadi pelajar harian ku dah rasa.....tapi mmg bez jadi plajar harian.....although aku tpaksa bgn awal x cm tyme gk skolah asrama bgn kol 6.....hehehe:) walaupun aku dah bkan peljar sekolah agama gk p ku x kan lupak and aku akan slalu mnjaga title aku x- student skul agma....aku sayang SMK A MATANG...........lerp u all!!

tyme tok aku pelajar:
SMK KOTA SAMARAHAN
4SN II

----> rinduw kat sekolah matang!!

No comments:

Post a Comment